bila umur sudah 15 tahun =D

assalamualaikum


yeahh, 5 junee genap lah umur aku 15 tahun. dah tua dah ghupenyee (rupa) haha xD
ramai yang wish kat aku 'HAPPY BIRTHDAY' termasuk lah family aku, #bangga. kat rumah takde sape-2 sangat bosan. along, angah kat u. so, tinggal lah aku rumah sambil nyanyi lagu 'happy birthday to me, happy birthday to me' tangan aku mengelipai je buat macam usop wheelchair tuu =(
* aku nak mintak maaf sebab lambat tulis entry. blog buat hal pulak. sengaja nak bermanja-manja dengan aku. haishh, saboo je =="

sambung, pastuu haritu ibu ngan ayah kata nak keluar. aku ni kan anak yang solehah. cet! aku hanya mampu tersenyum ala-ala comell. hahaha
lama juga lah ibu ngan ayah keluar. penat gila menunggu, tp, aku ni g onl fb. wehhoo! jangan marah buu.

masa mak aku sampai tu, adik aku yg buka aku duduk dlm bilik FACEBOOK-ING la kononnyee. keluar je aku tengok ade kek. peewiit! untuk aku ke? atoto, hati berbunga dah weh. senyum sampai telinga. aku pendam je dulu.

ibu aku pun buka lah kek, sambil nyanyi 'Allah selamatkan kamu' mcm lama-2 sikit lagu, takde maknenyee nak tiup-2 lilin sebab ibu aku cakap mcm omputih.

nak tengok kek?

ni ibu ngan ayah yang pilih. terpampang besar PMR. makan kek macam raguragu je. hahah =="

anwy, thnx along sebab belanja pizzzza kay? muahh* wekk =P yang dalma fb ke fs thnx juga tau awak sebab wish.

ok, penat aku menaip, haus doe. gambar kek ni dari haritu aku simpan dalam handphone tunggu nak upload je. sekali blog buat hal memang takda harapan lah =D

korang ingat tak entry aku yg DUP! DAP! TARAAA # gedik. sebenarnya aku ada blog baru. suprise tak?
nanti aku cerita pasal blog baru tu yeh? mesti korang tertanya-tanya kenapa kan? sape ckp nampak sangat tamak. omg! dapat kaki free tau =D bukan, andaian korang sangat salah. nanti aku cerita lagi panjanggg. wehoo!

* aku kan dah 15 tahun rite? aku kena matang sikit, kena berubah lah perangai ni. yeahh, yg penting PMR. #peacee

baii awak dan awak =D

No comments:

Post a Comment