school time =D

waa, harini ahad esok isnin. omg! malasnyee. nak cuti panjang lagi. mesti dapat punya lah result periksa,
harap-2 aku dapat A semua kay? doakan tau. memang perah otak masa nak jawab tuu, fuhh! begitu sekali =D
korang, nampak tak? blog aku dah ala-ala comelkan, tadi penat lelah ni tukar baru blog ni. hasilnyaa, taraaa!
tengok lah sendiri cantik tak #pleaseee cakap cantik.
anwy, disebabkan blog ni dah kemas kan? so, tetiba rajin pula nak tulis entry bebanyak cam rinduu gila-2 je kalau tak tulis entry. HIHI xD
* memang agak lama tak sentuh blog ni. mesti tertanya-tanya kemana menghilang rite? # tak tanya, buat-2 tanya. ade je masih bernafas dengan elok yee. cuma aku lagi suka onl facebook. kalau nak add lah fb ItEwWw tAu AwarXxx -,-
fb: ierah fauzi
korang tahu tak hmwork memang lah dah siap, tp math ohemmgee, malas nyaa! bab kira mengira tambah menambah tolak bahagi darab saya memang tak suka. haishh! tolong lah =(
okengg lah, dah kot menaip ni mcm lama lah pulak. lepasni tinggal lah lagi blog saya ni sorang-2. takboleh onl lame-2. cool sangattt! baiii

assalamualaikum =D

No comments:

Post a Comment