kita suka, kita suka!

Assalamualaikum and hello guys :D

Ok, memang best gila lepas habis pmr. Aku takyah ngadap buku dah, takyah hafal peta-2 dalam geo. HAAHHA! sekarang aku hanya perlu watlekk dan tunggu result. Mak aku cakap ambik result lagi takut sampai menggigil lutut. Yeah that's true :-3
Dekat sch memang banyak lerr aktiviti yang sch buat. Tapi, kekadang bosan juga. hahah XD aku senang kalau bosan dtang sekolah jawapan nyaa, apa kawan-2 takyah datang! takda sape nak pelik. Suka nyeww! hahha. Di kesempatan ini kita nak ucapkan Good luck kepada sesiapa yang ambil spm untuk tahun ni. chill je dlm dewan tu nanti. Kalau tak tahu sangat, g toilet capai blackberry ke i phone. bbm jap sambil tanya soalan. hhahah :D jangan ikut ini perangai. Sape ikut cepuk tahu ahh, kalau still nak ikut aku tak bersalah sebab aku main tulis. Ikut buat apa? 
Hari ni sekolah kesayangan aku buat lawatan sambil belajar. Wehoo! dekat sekolah teknik. ohmai, Motif? --'
Aku sejak dua menjak, suka tidur lambat macam kerja part time je :D hahah, Ai maklum lerr, budak habis pmr memang gini, habis pmr habis segala. Maksudnyaa, Malas melanda lerr. hihi XD Tapi, tak boleh nak kewl sangat lerr, Spm ada lagi. Dear, spm boleh tak awak jangan dtg dlm hidup saya? saya nak stay jadi budak Pmr. beshhhhh! hhahahh boleh kan?
Aku stop merapu Ierah! Act, malas nak cerita biar lah gambar yang mencerita segala-gala nya, ewah! shake that :D



Hihi :) aku duduk nuh jauh di belakang, well! biasa lelaki je kan. Di cop dalam bas mesti belakang. Na ahh ahh! Kali ni biar perempuan pulak yee. hewhew 
* Abaikan garis-2 di gambar tu, tetiba jadi macam tu. Why ha? 

ok, next photo :


Candid* Thanks ezaty, suka gila gambar ni. Eh,jap Fizi interframe. ceitt --

Last but not least, 


Time ni, kat dalam bas. Dah nak balik. T_T
* Muka aku takda suara ada. hihihi. Sebab aku yang rakam. Tak lama sangat sebab tengah syiookk dengar lagu. hewhew

okey, guys. That's all, penat dah nak taip :) Boiiiiii! Jom bertweet dengan kita nak?? Ehem, follow tau : @IerahFauzi.

No comments:

Post a Comment