Knock knock

hahahahaha lol. Tak sebenarnya aku rasa excited plus tak tahu lah nak cakap apa since dah lama gila berkurun aku tak berblogging, rasa kelakar pun ada. Sampai kan aku boleh lupa password. Tapi mungkin disebabkan jodoh aku dengan blog ni masih ada, ecehhh. try punya try finally dapat pun buka. Aku pun scroll scroll punya scroll entry aku yang lama, rasa macam sangat krik krik. haha apa ntah yang aku merepek. Sekarang ni pula aku rasa macam nak berblog balik, aku pun tak tahu kenapa tapi tak tahu lah! heee tapi macam tu lah. last entry aku pasal raya, haha zaman bila punya tu wehhhhh? "ntah aku pun tak ingat" Tengok sampai macam tu sekali aku punya lupa. ish ishh.  So, dipendekkan cerita sekarang aku dah umur 18 weehoooo, sound effect harap maaf. Dan dah pun masuk belajar dekat Uitm course masscomm. Why Masscomm? haha sudah lah.. setiap kali ice breaking dalam class mesti ada soalan ni. Aku pun dah penat nak cakap. Aku sebenarnya nak sambung entry ni dengan cerita macam mana hari first aku jejak dekat uitm, and first time merasa duduk dekat kolej. yang sebelum ni aku tak pernah jangka kan. Aku bukan malas nak terus kan entry ni tapi sebenarnya psttt!!! haha assignment gua berlambak koO. Nampak? hahaha sempena bulan ramadhan al mubarak ni aku nak ucap kan HAPPY FASTING DAYYYYYY!!! hehe byeeee Assalamualaikum :)


p/s: blog dalam proses renovate. "pun boleh" "diam kau!"

No comments:

Post a Comment