Betul ke? :D

Assalamualaikum.

Ok, hari ni sangat terkejut bila nampak something yang memang aku tak sangka. You know what? me in YEZZ magazine. Betul ke?! info dari kawan kat facebook. Act, aku memang tak tahu pun muka aku terpampang kat situ. hikhik. terharu makk! tak percaya? meh sini tunjuk gambar kasi percaya:



See? aku cakap taknak percaya, hewhwe! Ni yang bertambah sayang YEZZ! alaoaloa. Patut lah friend request beratur menanti untuk di approve kan. Rupa-rupa nya masuk dalam mag. First time ok? sebelum ni tak pernah. ok, aku nak cerita lah kan tentang sejarah aku mcm mana boleh kenal yezz ni. Tetiba*

Time tuu 2010 kot. aku pun kurang pasti bulan dua mcm tu la, aku g keluar dengan family aku. Well! kitaorang memang kaki jalan. hihikhik. And then, aku tak tahu kenapa dalam otak aku ni mcm berkat-kata suruh aku beli mag. ewah! Tapi, time tu lah kan aku bukan jenis yg suka baca majalah ni. Aku suka baca buku teks sekolah. *kay tipuu -.- * aku pun cari-2 punya cari. Pastu, aku pun pilih mag YEZZ! ni sebab cover dia yang cun, comel mcm aku. perasan! hahaha

Aku pun tanpa segan dan silunyaa mintak duit kat ayah kesayangan. Time tu excited gila! hhaha :) budak-2 lagi time tu. Now, banyak juga lah aku kumpul magazine ni. hihikhik

Ibu: Apa yang best sangat mag ni? sampai setiap bulan nak beli.
Me: Sebab mag ni beshhh! banyak pasal fashion. Ala-2 remaja gitchuu :) blablablablabla!
Ibu: oh.

Aku punya explain kat ibu bersungguh ni. Ibu aku hanya mampu tersenyum dan oh je. haiyoo.


Muehehe xD ok, gurlz and boyz. Aku nak off dah ni. Act, dah lama nak post entry. tp, apa kan daya tulis sikit idea takda dah. Terpaksa lah simpan dalam drafts. Atotot, sian dia. hahahah. buiiboii

P/s: Sorry, kalau korang terrJELES and aku melebihh. hewhwe! nobody perfect. thanks :)


No comments:

Post a Comment